woensdag 15 februari 2012

Anette Messager komt tot leven

Prikkelen, dat was de boodschap. Daarom heb ik er een speurtocht van gemaakt. Ik ben begonnen met mijn verknipte T-shirt om dan er wat spiraalkousen bij te hangen. Spontaan begonnen mijn collega's te gissen naar wat dat betekenen had. Ze hadden echter de verdere tips nodig om uiteindelijk bij Messager uit te komen. Dit heb ik dan als instap gebruikt om op de pv de opdracht toe te lichten. Ik heb hen dan ook een brainstormblad gegeven zodat ze hopelijk tot leuke 'open' opdrachten kunnen komen. Na de krokusvakantie zal ik de resultaten kennen en dan begint mijn job als Muzocoach om de opdrachten nog beter te maken. Ben benieuwd wat er uit de bus zal komen. Alvast wat fotootjes zodat jullie zien hoe onze gang eruit zag op het einde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten