dinsdag 20 december 2011

Eerste coachgesprek

Het was zover. Voor het eerst onze job eens echt moeten uitoefenen. Mijn eerste coachgesprek zit erop. Het voelde uitstekend aan, maar het was achteraf gezien nog ver van perfect. Achteraf denk je pas: Dit had ik niet mogen zeggen, ik had beter... Maar bon, de juf in kwestie vond het zeer interessant en zei dat ze mij in de toekomst nog veel vaker zou aanspreken.
Nu nog helemaal uittypen. Wel jammer dat mijn spraakopname ergens was uitgevallen. Veel succes aan zij die het ook nog moeten doen.

3 opmerkingen:

  1. Robin,al doende...

    Ik heb ook mijn eerste gesprek gehad.
    Met onderstaand citaat in mijn hoofd had ik achteraf een goed gevoel.

    "Een mens heeft twee oren en één mond om twee keer zoveel te luisteren dan te praten."

    Confucius

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie inspireren me, volgende week is het aan mij... spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het feit dat die collega jou nog zal aanspreken in de toekomst is toch wel positief hé!

    BeantwoordenVerwijderen