donderdag 1 december 2011

Stijf stijver stijfst

Gisteren hebben we voor de eerste keer een les bewegingsopvoeding gehad. En ik moet zeggen, ik heb het gevoeld en ik voel het nog steeds. Bedankt Yves voor de perfecte workout. Ik hoop dat jij vandaag ook nog denkt aan jou machinale activiteiten :-).
Los van de interessante ideeën die we alweer hebben opgedaan, heb ik een beter beeld gekregen van wat bewegingsexpressie nu juist is. Superplezant! Ik heb ervan genoten. Hier een filmpje van ons gecombineerd steunpunten-'werk'.

2 opmerkingen:

  1. Ik ga 1 keer ni de week klimmen, maar ik kan zeggen dat ik in maanden niet meer zo stijf geweest ben :-)
    Morgen gaan we in ons thema rond geluid deze machine ook eens uitproberen. Ik kijk er al naar uit. Alleszins al een mooi resultaat bij jou hé, Robin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OEI OEI , ik ben helemaal niet stijf :) maar als ik m'n eigen zo zie bewegen, weet ik meteen waarom :) ... houten klaas!

    BeantwoordenVerwijderen