zondag 4 maart 2012

Beeld door de juiste bril.

Vorige les weer eens wat anders gedaan bij beeld. Ons les begon met het maken van figuurtjes uit pleister. Wat niet zo'n goed idee was, was van het te mengen met ecoline en dan te roeren met je handen. Dagen nadien dachten de mensen nog dat mijn vingers aan het afsterven waren door die rode kleur. En telkens mocht ik uitleggen waar het vandaan kwam. Misschien stiekem een opdracht die Marianne ons geeft om reclame te maken voor de opleiding :-) Iedereen die nog niet wist waar ik mee bezig was, weet het nu zeker.

Nadien hebben we een skyline ontworpen. Eigenlijk een simpel concept, maar zeer leuk. Ik zie de kinderen dat zeker ook doen. En ze gaan dat super vinden. Dat staat zeker op mijn to do lijst. We moesten die opdracht doen met een fictieve bril op onze neus. Ik had de bril van gevoelens op. Dus mijn werk moest zo benaderd worden. Kijk zelf maar wat mijn skyline door een gevoelens-bril geworden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten