donderdag 29 maart 2012

Surreëel gewoon apart... Patatten!

Wat een namiddag/avond. 7 uur lang over surrealisme. Als ik het zo zeg, dan zou ik ook denken: zot! Maar ik vond het super! Ik plaats ons eindresultaat even op de blog, maar je kan het pas snappen als je alles hebt meegevolgd. Ik vond het zalig om het te leren begrijpen. Om er van te gaan genieten. Ik was al helemaal into abstracte/moderne kunsten. Omdat ik graag zelf naar het kunstige zoek in werken. Maar het surrealisme vond ik wat te 'vreemd'. Maar nu zal ik er zeker anders naar kijken. Ik heb het er in de klas al over gehad bij een les nonsensgedichten, die gekoppeld was aan een les woordleer. Ik geef deze les al jaren, maar deze keer wist ik het echt over te brengen bij de kinderen. En de resultaten waren echt beter. Ik zal er binnenkort es eentje op de blog plaatsen.

1 opmerking: