zondag 18 maart 2012

Messager inspireert mijn collega's

Mijn Messager project loopt als een trein. Vele collega's zijn er echt mee bezig. Soms een beetje te veel, vind ik. Ik zou niet graag hebben dat ze achteraf zeggen, dat ze zo veel gedaan hebben. Eigenlijk moeten ze niet meer doen dan wat ze elke week zouden moeten doen. Maar ik ga hen niet afblokken nu natuurlijk. Wat ik belangrijker vind, is dat ze, denk ik, anders met muzische bezig zijn. Ik kijk uit naar hun resultaten en bevindingen.

2 opmerkingen:

  1. Hey Robin, ik denk dat je al zeker goed gestart bent. Beter te veel als niets hé. Ik kijk ook al uit naar het vervolg. Tjonge, die ideeën links en rechts volgen, vind ik toch wel lerend en boeiend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Robin, je hebt ze dan ook goed geprikkeld. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen